19 Nisan 2015 Pazar

..Karma..

Derin bir yola daha çekti bu hafta yaşam beni.. Daha doğrusu tüm ailemi.. Tam 3 yıldır her sabah beslediğimiz kumrularımız kızımız Şimal'in odasını tercih etti doğum için.. Ve dün ilk kez gece de dahil olmak üzere dişisi bizimle kaldı. Sabah eşi bir uğradı bir kaç dal daha getirip, karnını doyurup gitti. Bu arada ben yatağı salona taşıdım haliyle.. Cam daima açık kalsın diye de önüne sandalye koyduk.. Velhasıl kelam; BİNŞÜKROLSUN ki burada yine güzel şeyler olmakta.. Sanırım bir ay kadar odayı temizleyemeyeceğim.. Belki yumurtlama olayından sonra hiç girmeyeceğiz.. Bu MUCİZEVİ serüveni sizlerle de aşama aşama paylaşacağım kısmetimizde varsa.. Umarım herşey yolunda gidecek ve dostlarımız yeni bebeklerine kavuşacak, onları (Tanrım!Düşünebiliyor musunuz?!) bizim evimizden uçuracak.. Bin MAŞALLAH ile.. Harika ama olağanüstü bir Pazar gününden hepimize MERHABAlı GÜNAYDIN diliyorum.. Ben, biz ve kumrularımızdan gönül dolusu SEVGİyle..



İnstagram'dan takip etmek istersen; @perran_ca ..

Umutla.. Sevgiyle.. Git..tim.. 



P.〽elisa..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder