16 Mart 2015 Pazartesi

Momiji Aşkına.. https://www.bywonderland.com & https://instagram.com/bywonderland/

İnstagram ortaında tanıştığım Candaşım..Çok değerli arkadaşım z_mehtap sayesinde Momiji Dünyası'na adım atmış bulunmaktayım. Bu uzun ve keyifli yolculukda yol aldıkça iyi bir kolleksiyoner olacağıma eminim. Zira bu momiji sevdası tıpkı dövmelerim gibi.. İnsan durmak istese de, durmuyor işte!..

Ve karşınızda seriimin nadidesi, ilk göz ağrım; LUCKY

Bu güzel reçine bebekleri bywonderland adresinden temin edebilirsiniz..Ayrıca bebeklerinizle karelediğiniz güzel fotoğraflarınızı instagram-bywonderlandhesabının #momijisevgiyiyay tag iyle de paylaşarak ayın şanslısı olabilirsiniz. Unutmayın!.. Aslolan kazanmak değil, eğlenmek elbette.. Umutla.. Sevgiyle..



 P.〽elisa.. 


















4 yorum:

  1. Tatlım hoşgeldin sefa getirdin...
    En güzel fotolar ve paylaşımlarınla artık burada da varsın. :) Başarılarının devamını diler seni sevgiyle kucaklarım. Ebru

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ebru.'m..Benim değerli arkadaşım.. Hoş buldum.. Çok teşekkür ederim.. Sevgimiz daima karşılıklıdır biliyorsun.. U|mutlu satırlar olsun.. Hoş kal dilerim..

      Sil
  2. Ne kadar sevimli birşey bu demek adı momiji :)
    küçükken bir kolye ucum vardı ona çok benziyor
    beni çocukluğuma götürüp getirdin canım
    aramıza hoşgeldin sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Hoş buldum değerli arkadaşım.. İnstagram hesabı üzerinden de bir çok çeşidine bakabilirsin..Güzel yorumun ve sıcak ilgin için teşekkürlerimle.. Nice güzel yazılarda buluşmak ümidiyle.. Sevgiyle..

    YanıtlaSil